Erhverv

Effektiviser din kundeservice med ITSM nemt og hurtigt

Kundeservice er en vigtig del af nærmest enhver virksomhed. Det forventes oftest, at en virksomhed vil gå den ekstra mil for kunderne, og dette kan derfor blive en nødvendighed i hverdagen, hvor man må prioritere kunderne og deres behov. Dette fører til en forøget mængde af arbejdsopgaver, da der skal tages hensyn til kunderne undervejs – enten skal de holdes løbende opdaterede, arbejdsrutinen skal brydes for at fremskynde processen eller lignende. Der er dog råd til problemstillinger her indenfor, hvis man effektiviserer sin kundeservice med ITSM.

Provance IT Service Management

ITSM står for Provance IT Service Management, som er en integreret løsning til Microsoft Dynamics CRM. ITSM er et integreret system, som man kan benytte til at få fuld produktivitet ud af alle ens eksisterende administrationssystemer, således at alle disse koordineres. Man kan i særdeleshed få gjort noget helt særligt for ens kundeservicesystemer, hvis man vælger at opgradere til Provance IT Service Management, da en lang række af de hertil knyttede arbejdsopgaver kan planlægges, udføres og færdiggøres på koordineret vis.

Kundeservice igennem ITSM

Det er meget lettere at opretholde et professionelt og organiseret output af diverse serviceydelser, som hører til inde under kategorien kundeservice. Der er blandt andet rige muligheder for kundekontakt igennem Facebook, Twitter og SMS, som kan varetages igennem ITSM. Det bliver lettere at håndtere denne kundekontakt på en større skala, samtidigt med at ITSM tilbyder forbedrede muligheder indenfor opdagelse og rapportering af enkelthændelser, som fordrer særlig opmærksomhed.

ITSM er også suverænt let at implementere i dine eksisterende IT-systemer, og der er straks mulighed for konfigureringer, så du kan skræddersy systemet til at sameksisterede med dine nuværende undersystemer. Dertil er der både mulighed for at have systemet kørende på egne servere, hvis man ønsker dette, eller man kan have serveren eksistere i skyen, hvorfor man ikke selv behøver at varetage servervedligeholdelse og lignende. Du kan læse meget mere om Provance IT Service Management ved at trykke dig herind.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *